مهدی یارمهدی یار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

آبنبات خوردنی مامان و بابا

واکسن چهارماهگی

1393/7/15 22:59
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان امروز واکسن چهارماهگیتو زدیم خانوم پرستار آمپول و زد درآوردبعدشماگریه کردی بابابزرگ سریع بغلت کردشماهم آروم شدی فدای پسرم بشم که واسه خودت مردی شدی.مامانی، وقتی گریه میکنی مامان هم گریش میگیره اصلا طاقت گریه هات و ندارم خوشگلم.گریه

یک هفته ای هست که به پهلوی راستت میچرخی.مامانی،از بس با بابایی میرفتیم بیرون که عادت کردی تو خونه طاقت نمیاری همش میخوای باهات بازی کنیم.بابایی کجاییغمگین

اینم عکس مهدی یار تو خونه بعد از واکسن زدن خوابیده بودی خوشگل مامان

جدیدا باهات بازی میکنیم یا یه اسباب بازی بهت نشون میدیم دهنت و کامل باز میکنی میخوای بخوریش

شب دختر دایی مامان با دخترش هستی خانوم اومدن هستی وقتی شمارو دید همش میگفت من داداش ندارم مهدی یار و میدین باخودمون ببریم منم میگفتم اگه ببریش من پسرندارم که بعدبامظلومیت تمام میگفت خوب من داداش ندارم دوست داری من داداش نداشته باشم؟؟؟؟نه من بدون پسرم می میرمگریه

 

پسرعمه امیر و حسین و دختر عمه مهرنوش واسه دیدن پسمل گلم اومدن کلی هم باهات بازی کردن پسر ناز مامان. 

پسندها (6)

نظرات (6)

مینا
16 مهر 93 16:20
ناز خوشمل اینجا شبیه دخترا شده جیگر یه فرشته است واقعا .بوسسسسسسسسسسسسسس634
مامان آنیسا
17 مهر 93 13:27
تو عکس اولی که خوابی خیلی خوردنی شدی آقا کوچولو
مامان عاطفه
18 مهر 93 15:07
چه شاه پسری ،خدا نگهدارش باشه.
سارا شکيبا
9 آبان 93 12:05
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _______________
مامان و باباي محمدباقر
18 آبان 93 11:47
ای جااااااااان... خاله قربونت بره پسر خوشکل... خدا نگهش داره واست ممنون
خاله زهرا
12 دی 93 14:47
تواین عکس خیلی ناز شدی آقا مهدی یار